Pego... Un Pueblo... Un Lugar... Nuestras Gentes.

Una vegada més els presente el meu nou llibre, aquest és el tercer llibre que, com els altres, la seua temàtica és el nostre poble, els nostres llocs i la nostra gent, la qual cosa li dóna títol al llibre. Aquest llibre és un simple passeig per la nostra història, el nostre passat i el nostre present.
En aquest tercer llibre, realitze un recorregut per la nostra història, pel nostre passat, pels nostres barris, els seus carrers i les seues places, per les seues gents que en un llarg centenar d'homes i dones, situats en l'àmbit del temps al qual van pertànyer i pertanyen, han donat i continuen donant notorietat, popularitat i nom al nostre poble, construït amb l'esforç quotidià de totes aquestes persones de les quals algunes han desenvolupat existències admirables i fins i tot heroiques.
El llibre també recull a moltes de les persones arribades d'altres llocs, de llunyans pobles i grans ciutats, deixant-nos la seua petjada i un grat record a tots nosaltres del seu treball. Uns altres van marxar aquests llunyans pobles i grans ciutats, però encara mantenen les seues arrels familiars amb el nostre poble. Remarcar que totes aquestes persones incloses en el llibre, només és un ventall de les moltes que calia destacar i nomenar, la història, el temps i l'espai a vegades ens obliga a no poder donar a conéixer tot el seu treball i la seua vàlua.

978-84-09-00494-2

Cambrils Sendra, José

Alfa Delta Digital, S.L.

La Marina Alta