L'Hogar sueco para niños de Dénia durant la guerra civil. El diari de Magnhild Olsson

L'obra posa de manifest, a través d'un rigorós treball d'investigació i traducció de documents conservats en arxius suecs, una història de solidaritat internacional en temps de guerra que es va materialitzar a Dénia, amb la creació de l'Hogar Sueco para Niños Españoles. La investigació es centra en l'ajuda de la població sueca, la creació de l'Hogar i la vida quotidiana allí, el personal assistencial, les dades personals dels xiquets acollits i la dedicació i les memòries de Magnhild Olsson, la seua directora, tot acompanyat amb nombroses fotografies i dibuixos dels escolars acollits.

978-84-123273-6-6

Beneito Lloris, Àngel - Myjlebust, Jon Olav - Swan, Alan

Ajuntament de Dénia, Cultura, Arxiu Històric, Institut d'Estudis Comarcals de la Marina Alta.

Dénia

Valencià, Castellà, Anglès