Hard Rock

Dues dones d’uns quaranta anys —Mar i Alexa—, que d’adolescents havien sigut millors amigues, es retroben vint-i-un anys després de veure’s per última vegada al càmping de muntanya on una catàstrofe les va separar. La Mar, cantant famosa d’un grup de rock i embarassada de set mesos, ha vingut convidada per l’Alexa i no sap què esperar d’aquesta trobada, després de tant de temps. Aniran sorgint les històries i els motius de cadascuna sobre tot el que han fet durant aquests anys, les pors i les il·lusions, viuran moments d’alta tensió i la Mar explicarà a l’Alexa el canvi radical de vida que vol fer. Al final, la trobada al càmping no haurà estat gens innocent i tindrà conseqüències per al futur de la vida de totes dues.

978-84-7784-804-2

Vergés, Sadurní

Institut Alicantí de Cultura Juan Gil-Albert

Alacant