La duquessa d'Almodòvar. Vida d'una aristòcrata valenciana a la fi del segle XVIII

Irene Ballester ens descriu una dona emprendedora del segle XVIII, que s'obri camí amb les dificultats pròpies d'un segle dominat per homes. Ens deixa entreveure la cultura il·lustrada de la duquessa a través de la diversittat de publicacions de diferent temàtica a les quals estava subscrita. Ens parla dels mites que l'envolten, del seu matrimoni i de la seua posterior anul·lació, del seu patrimoni, de les seues preocupacions i interessos, i de la seua mort... Aquesta obra constitueix una clara contribució al coneixement de la nostra història i la temàtica s'emmarca perfectament dins de la col·lecció.

978-84-95510-89-1

Ballester Buigues, Irene

Ajuntament de Xaló i IECMA (Institut d'Estudis Comarcals de la Marina Alta)

Xaló