Nou vídeo promocional de la Biblioteca La Marina Alta

nou_video_promocional_de_la_biblioteca_la_marina_alta60c0a28126aed.PNG
09/06/2021

Nou vídeo promocional de la Biblioteca La Marina Alta

Amb motiu de la creació del nou projecte, la "Biblioteca La Marina Alta", des de la MACMA hem volgut donar-li el protagonisme que es mereix, i per això, hem realitzat un vídeo promocional, on es compta com naix, la seua estructura i els serveis que ofereix.

A més, en el vídeo comptem amb la participació de Vicent Ortuño Ginestar, president de l'Associació Cultural Ocell d'Ondara i de Vicent Puig i Gascó, professor d'història, investigador i autor de la Vall de Gallinera, que ens compten la seua experiència fent ús dels serveis de la biblioteca.

Us deixem l'enllaç directe al vídeo, que el trobàreu en el nostre canal de youtube:

Esperem que us agrade el vídeo i la nova Biblioteca La Marina Alta!