Novetats a la Biblioteca 'La Marina Alta' amb la donació de l'Ajuntament d'Orba.

novetats_a_la_biblioteca_la_marina_alta_amb_la_donacio_de_lajuntament_dorba.jpeg
16/02/2021

Entre les obres donades destaca la novetat editorial dels autors Almela i Bañuls sobre la presa d'Ísber.

L'ajuntament d'Orba ha contribuït en el creixement del fons bibliogràfic de la biblioteca de la MACMA realitzant una donació de diversos llibres.

Els títols que podem trobar en esta donació són:

AA.VV: Mis largos años de vida. Una biografía de Juan Peris Alemany, un home d’una ferma voluntat de superació, capaç d’afrontar les més dures dificultats. Edita: Editorial Club Universitario, Ajuntament d’Orba (Regidoria de Cultura), 2005.

Almela Cots, Joan Miquel i Sendra Bañuls, Fernando: El pantà d’Ísber. Un projecte frustrat (1772-1945). Llibre sobre la història de la presa d’Ísber. Edita: Ajuntament d’Orba i Ajuntament de la Vall de Laguar, 2021.

Monserrat Cervera, Miguel y Monserrat Gauchi Juan M.: Semblanza de Don Eduardo Gauchi Mas. Biografia sobre el senyor Eduardo Gauchi “El Mestre” que no sols reflecteix la seua trajectòria personal, sinó que a més ens dóna a conèixer un període de la història d’Orba. Edita: Ajuntament d’Orba, 2006.

AA.VV: El centro, Centro artístico cultural Orbense. Centre artístic cultural Orbense. Una sociedad al servicio del pueblo. Història del centre artístic cultural orbense. Edita: M.I. Ajuntament d’Orba, Maig 2010. Col·labora Caixacallosa, Caixa Rural de Callosa d’en Serrià.

Ramondt, Mia: Orba - Argelia. “Viaje de ida y vuelta”, imatges de l'emigració a Algèria (1860-1962). L'emigració des d'Orba a Algèria entre 1860 - 1962 i el retorn forçat després de la Independència d'aquell país en 1962. Catàleg de fotos i textos de l'exposició amb el mateix nom organitzada a Orba i Orbeta en la primavera de 2007. Edita: M.I. Ajuntament d’Orba, 2007. Col·laboren l’Associació de Dones, i l’Excma. Diputació Provincial d’Alacant.

Ajuntament d’Orba: Carta pobla de les baronies d’Orba i Ísber. Història del poble d’Orba. Un projecte que té un referent en el passat i que s’escampa cap al futur fins on arribe la imaginació. Edita: Ajuntament d’Orba, Regidoria de Cultura, Juliol 2000. Col·labora la Diputació Provincial d’Alacant.

Ja podeu consultar-los a la nostra Biblioteca quan vulgueu.